شهردار جاسک نیامده رفت/ آشفته شهردار بندرجاسک شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1396
بازدید : 603
نویسنده : فــردیـن احـمدی
محمود آشفته با انتخاب شورای اسلامی شهر جاسک و طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان به‌عنوان دومین شهردار جاسک در شورای پنجم منصوب شد.
 
 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از فارس از بندر جاسک، محمود آشفته با انتخاب شورای اسلامی شهر جاسک و طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان به‌عنوان دومین شهردار جاسک در شورای پنجم منصوب شد.

پس از انتخاب محمود آشفته توسط اعضای شورای شهر جاسک به‌عنوان شهردار شهر جاسک، امروز طی حکمی از سوی فریدون همتی استاندار هرمزگان، محمود آشفته به‌صورت رسمی به‌عنوان شهردار بندر جاسک منصوب شد.

در این حکم که به امضای استاندار هرمزگان رسیده، آمده است:

در اجرای تبصره ۳ اصلاحی ۸۲/۸/۴ ذیل ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۸۲/۸/۴ و بنا به پیشنهاد شماره ۹ مورخ ۱۸/ ۷/ ۹۶ شورای اسلامی شهر بندر جاسک به‌موجب این حکم، به سمت شهردار بندر جاسک منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار سبحان در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت عدالت فراگیر در ارائه خدمات شهری، گسترش نمادهای دین و اخلاق، پایبندی به معماری اسلامی و ایرانی، رعایت اصل استحکام و زیبایی بناها، اهتمام به سلامت محیط‌ زیست و توسعه فضای سبز و توجه ویژه به محرومان و جوانان موفق باشید.

محمود آشفته پیش از این نیز تصدی شهرداری گوهران بشاگرد و ناظر فنی بنیاد مسکن شهرستان بندرعباس را در کارنامه خدمتی خود دارد.

به گزارش فارس٬ موسی احمدیان شهردار قبلی جاسک که توسط شورای پنجم انتخاب و حکم وی توسط استاندار هرمزگان صادر شده بود، از این سمت استعفا کرده بود.

 

انتهای پیام//




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: شهردار شهر جاسک , استاندار هرمزگان , محمود آشفته , بندر جاسک , شوراهای اسلامی , دومین شهردار ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 945
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2512
بازدید ماه : 2456
بازدید کل : 127589
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com